آ
-
آجورلو، احسان
ساز و کار نظریۀ پنجرههای کانونیشدگیِ منفرد یان در شکلگیری روایتهای تازه از متون نئوکلاسیک (مورد مطالعاتی: نمایشنامۀ روزنکرانتز و گیلدنسترن مردهاند اثر تام استوپارد) [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 15-27]
-
آزاده فر، محمد رضا
مطالعه تغییرات گونههای موسیقی خیابانی در تهران از سال 1380 تا 1395 [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 77-93]
-
آقاگلزاده، فردوس
راهبردهای زبانی در بازنمایی خشونت در ژانر درام اجتماعی فیلمهای فارسی: رویکرد تحلیل گفتمان انتقادی (تحلیل موردی 3 فیلم سینمایی) [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 27-47]
ا
-
اخشابی، مجید
ارکان بداهه در موسیقی سنتی ایران [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 97-111]
-
اسفندیاری، شهاب
نقش دکوپاژ در سوگیری و قضاوت اخلاقی مخاطب با مطالعۀ دو فیلم آژانس شیشهای و جدایی نادر از سیمین [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 47-65]
-
اسفندیاری، شهاب
از زاویه دید «پرنده» تا ادراک حِسّانی «موش کور»: فرآیند بسط قلمروهای سوبژکتیو در تجربه نظاره گری [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 57-75]
-
اسکندرنژاد، غزل
ساز و کار نظریۀ پنجرههای کانونیشدگیِ منفرد یان در شکلگیری روایتهای تازه از متون نئوکلاسیک (مورد مطالعاتی: نمایشنامۀ روزنکرانتز و گیلدنسترن مردهاند اثر تام استوپارد) [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 15-27]
-
اصلاح پذیر اسفندآبادی، آبتین
روایتشناسی سینمای نما - فصل در عصر دیجیتال با تاکید بر دو مفهوم ترتیب رویداد و دیرند مطالعه موردی: فیلم کشتی روسی [دوره 11، شماره 23، 1399، صفحه 37-54]
-
امامی، محمد
بررسی آکوستیکی نغمات بالقوه و بالفعل نی با تأملی بر امکان افزایش نغمات بالقوه [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 77-97]
-
امینی، فرهاد
بررسی جایگاه دولت در نمایشنامهی دشمن مردم اثر ایبسن، از دیدگاه لویی آلتوسر [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 5-19]
ب
-
بزرگمهر، شیرین
بررسی جایگاه دولت در نمایشنامهی دشمن مردم اثر ایبسن، از دیدگاه لویی آلتوسر [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 5-19]
-
بیدادیان، فهیمه
راهبردهای زبانی در بازنمایی خشونت در ژانر درام اجتماعی فیلمهای فارسی: رویکرد تحلیل گفتمان انتقادی (تحلیل موردی 3 فیلم سینمایی) [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 27-47]
پ
-
پورمند، حسن علی
بازتاب مفهوم کارناوالی باختین در نمایش های تخت حوضی [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 21-33]
ج
-
جمالی، بهرام
پیوند معنوی غزل و آواز در موسیقی دستگاهی [دوره 11، شماره 23، 1399، صفحه 75-92]
ح
-
حاجیانی، ابراهیم
تحلیل محتوای خطمشیهای اقتصاد سینما در دولتهای پس از انقلاب اسلامی و ارزیابی اولویتها و نتایج عملکرد آنها [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 35-55]
-
حاجی ملا علی، محمدرضا
بازتاب مفهوم کارناوالی باختین در نمایش های تخت حوضی [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 21-33]
-
حسین خانی، یحیی
مطالعه تغییرات گونههای موسیقی خیابانی در تهران از سال 1380 تا 1395 [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 77-93]
د
-
دادور، ابوالقاسم
مطالعه سازهای زهی-کمانی(آرشهای) در عصر صفویان و گورکانیان با نگاهی بر نگارگری [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 95-113]
-
دیواندری، جواد
مطالعه سازهای زهی-کمانی(آرشهای) در عصر صفویان و گورکانیان با نگاهی بر نگارگری [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 95-113]
ر
-
رضایت بخش، هانیه
مطالعه سازهای زهی-کمانی(آرشهای) در عصر صفویان و گورکانیان با نگاهی بر نگارگری [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 95-113]
-
روحانی، سیدعلی
واکاوی نسبت میان چهره و اخلاق در سینما در چارچوب آرای امانوئل لویناس مطالعۀ موردی: دو فیلم کلوزآپ و جدایی نادر از سیمین [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 65-77]
-
روحانی، سیدعلی
روایتشناسی سینمای نما - فصل در عصر دیجیتال با تاکید بر دو مفهوم ترتیب رویداد و دیرند مطالعه موردی: فیلم کشتی روسی [دوره 11، شماره 23، 1399، صفحه 37-54]
س
-
سادات حسینی، منیره السادات
مطالعه کارکرد انتقادی سه اثر در سینمای موج نوی فرانسه و سینمای خودبازتابی ایران [دوره 11، شماره 23، 1399، صفحه 55-74]
-
ساعی، محمدهادی
مالکیت مشاع هنرهای نمایشی( عروسک) [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 5-15]
-
ستوده، سجاد
نقش دکوپاژ در سوگیری و قضاوت اخلاقی مخاطب با مطالعۀ دو فیلم آژانس شیشهای و جدایی نادر از سیمین [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 47-65]
-
ستوده، میلاد
نقش دکوپاژ در سوگیری و قضاوت اخلاقی مخاطب با مطالعۀ دو فیلم آژانس شیشهای و جدایی نادر از سیمین [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 47-65]
-
سربندی، فرناز
تحلیل محتوای خطمشیهای اقتصاد سینما در دولتهای پس از انقلاب اسلامی و ارزیابی اولویتها و نتایج عملکرد آنها [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 35-55]
-
سلمان نصر، کورش
گونه شناسی نمایش نامۀ «سلطان مار» بر اساس نظریۀ میتوس «فرای» [دوره 11، شماره 23، 1399، صفحه 5-18]
ش
-
شیخ مهدی، علی
مطالعه کارکرد انتقادی سه اثر در سینمای موج نوی فرانسه و سینمای خودبازتابی ایران [دوره 11، شماره 23، 1399، صفحه 55-74]
ص
-
صالحی امیری، سید رضا
تحلیل محتوای خطمشیهای اقتصاد سینما در دولتهای پس از انقلاب اسلامی و ارزیابی اولویتها و نتایج عملکرد آنها [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 35-55]
-
صمیم، رضا
مطالعه تغییرات گونههای موسیقی خیابانی در تهران از سال 1380 تا 1395 [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 77-93]
-
صیاد، علیرضا
از زاویه دید «پرنده» تا ادراک حِسّانی «موش کور»: فرآیند بسط قلمروهای سوبژکتیو در تجربه نظاره گری [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 57-75]
ط
-
طاهری، صدرالدین
جایگاه رسانه بازی ویدیویی در هنر معاصر [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 115-128]
-
طایفی، شیرزاد
گونه شناسی نمایش نامۀ «سلطان مار» بر اساس نظریۀ میتوس «فرای» [دوره 11، شماره 23، 1399، صفحه 5-18]
ظ
-
ظفری، مژده
مالکیت مشاع هنرهای نمایشی( عروسک) [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 5-15]
ف
-
فیاضی کیا، محمد مهدی
واکاوی نسبت میان چهره و اخلاق در سینما در چارچوب آرای امانوئل لویناس مطالعۀ موردی: دو فیلم کلوزآپ و جدایی نادر از سیمین [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 65-77]
م
-
مختاباد، سید مصطفی
بازتاب مفهوم کارناوالی باختین در نمایش های تخت حوضی [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 21-33]
-
مصطفوی، احمد
جایگاه رسانه بازی ویدیویی در هنر معاصر [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 115-128]
-
منتخبی بخت ور، نرگس
بررسی تنیّت انعکاسی و سیاسی در آخرین نوار کراپ و فاجعة ساموئل بکت [دوره 11، شماره 23، 1399، صفحه 21-36]
-
موسایی، میثم
تحلیل محتوای خطمشیهای اقتصاد سینما در دولتهای پس از انقلاب اسلامی و ارزیابی اولویتها و نتایج عملکرد آنها [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 35-55]
-
میثمی، حسین
ارکان بداهه در موسیقی سنتی ایران [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 97-111]
-
میراحمدی، سید محمد امین
تکیه و آهنگ در موسیقی آوازی ایران ضرورتها و روشها [دوره 11، شماره 23، 1399، صفحه 117-131]
ن
-
ناصربخت، محمد حسین
بازتاب مفهوم کارناوالی باختین در نمایش های تخت حوضی [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 21-33]
-
نظریجو، سید رامتین
ضوابط موسیقایی فرامرز پایور [دوره 11، شماره 23، 1399، صفحه 93-115]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد