نمایه نویسندگان

آ

  • آجورلو، احسان ساز و کار نظریۀ پنجره‌های کانونی‌شدگیِ منفرد یان در شکل‌گیری روایت‌های تازه از متون نئوکلاسیک (مورد مطالعاتی: نمایشنامۀ روزنکرانتز و گیلدنسترن مرده‌اند اثر تام استوپارد) [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 15-27]
  • آزاده فر، محمد رضا مطالعه تغییرات گونه‌های موسیقی خیابانی در تهران از سال 1380 تا 1395 [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 77-93]
  • آقاگل‌زاده، فردوس راهبردهای زبانی در بازنمایی خشونت در ژانر درام اجتماعی فیلم‌های فارسی: رویکرد تحلیل گفتمان انتقادی (تحلیل موردی 3 فیلم سینمایی) [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 27-47]

ا

  • اخشابی، مجید ارکان بداهه در موسیقی سنتی ایران [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 97-111]
  • اسفندیاری، شهاب نقش دکوپاژ در سوگیری و قضاوت اخلاقی مخاطب با مطالعۀ دو فیلم آژانس شیشه‌ای و جدایی نادر از سیمین [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 47-65]
  • اسفندیاری، شهاب از زاویه دید «پرنده» تا ادراک حِسّانی «موش کور»: فرآیند بسط قلمروهای سوبژکتیو در تجربه نظاره گری [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 57-75]
  • اسکندرنژاد، غزل ساز و کار نظریۀ پنجره‌های کانونی‌شدگیِ منفرد یان در شکل‌گیری روایت‌های تازه از متون نئوکلاسیک (مورد مطالعاتی: نمایشنامۀ روزنکرانتز و گیلدنسترن مرده‌اند اثر تام استوپارد) [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 15-27]
  • اصلاح پذیر اسفندآبادی، آبتین روایت‌شناسی سینمای نما - فصل در عصر دیجیتال با تاکید بر دو مفهوم ترتیب رویداد و دیرند مطالعه موردی: فیلم کشتی روسی [دوره 11، شماره 23، 1399، صفحه 37-54]
  • امامی، محمد بررسی آکوستیکی نغمات بالقوه و بالفعل نی با تأملی بر امکان افزایش نغمات بالقوه [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 77-97]
  • امینی، فرهاد بررسی جایگاه دولت در نمایشنامه‌ی دشمن مردم اثر ایبسن، از دیدگاه لویی آلتوسر [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 5-19]

ب

  • بزرگمهر، شیرین بررسی جایگاه دولت در نمایشنامه‌ی دشمن مردم اثر ایبسن، از دیدگاه لویی آلتوسر [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 5-19]
  • بیدادیان، فهیمه راهبردهای زبانی در بازنمایی خشونت در ژانر درام اجتماعی فیلم‌های فارسی: رویکرد تحلیل گفتمان انتقادی (تحلیل موردی 3 فیلم سینمایی) [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 27-47]

پ

  • پورمند، حسن علی بازتاب مفهوم کارناوالی باختین در نمایش های تخت حوضی [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 21-33]

ج

  • جمالی، بهرام پیوند معنوی غزل و آواز در موسیقی دستگاهی [دوره 11، شماره 23، 1399، صفحه 75-92]

ح

  • حاجیانی، ابراهیم تحلیل محتوای خط‌مشی‌های اقتصاد سینما در دولت‌های پس از انقلاب اسلامی و ارزیابی اولویت‌ها و نتایج عملکرد آنها [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 35-55]
  • حاجی ملا علی، محمدرضا بازتاب مفهوم کارناوالی باختین در نمایش های تخت حوضی [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 21-33]
  • حسین خانی، یحیی مطالعه تغییرات گونه‌های موسیقی خیابانی در تهران از سال 1380 تا 1395 [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 77-93]

د

  • دادور، ابوالقاسم مطالعه سازهای زهی-کمانی(آرشه‌ای) در عصر صفویان و گورکانیان با نگاهی بر نگارگری [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 95-113]
  • دیواندری، جواد مطالعه سازهای زهی-کمانی(آرشه‌ای) در عصر صفویان و گورکانیان با نگاهی بر نگارگری [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 95-113]

ر

  • رضایت بخش، هانیه مطالعه سازهای زهی-کمانی(آرشه‌ای) در عصر صفویان و گورکانیان با نگاهی بر نگارگری [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 95-113]
  • روحانی، سیدعلی واکاوی نسبت میان چهره و اخلاق در سینما در چارچوب آرای امانوئل لویناس مطالعۀ موردی: دو فیلم کلوزآپ و جدایی نادر از سیمین [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 65-77]
  • روحانی، سیدعلی روایت‌شناسی سینمای نما - فصل در عصر دیجیتال با تاکید بر دو مفهوم ترتیب رویداد و دیرند مطالعه موردی: فیلم کشتی روسی [دوره 11، شماره 23، 1399، صفحه 37-54]

س

  • سادات حسینی، منیره السادات مطالعه کارکرد انتقادی سه اثر در سینمای موج نوی فرانسه و سینمای خودبازتابی ایران [دوره 11، شماره 23، 1399، صفحه 55-74]
  • ساعی، محمدهادی مالکیت مشاع هنرهای نمایشی( عروسک) [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 5-15]
  • ستوده، سجاد نقش دکوپاژ در سوگیری و قضاوت اخلاقی مخاطب با مطالعۀ دو فیلم آژانس شیشه‌ای و جدایی نادر از سیمین [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 47-65]
  • ستوده، میلاد نقش دکوپاژ در سوگیری و قضاوت اخلاقی مخاطب با مطالعۀ دو فیلم آژانس شیشه‌ای و جدایی نادر از سیمین [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 47-65]
  • سربندی، فرناز تحلیل محتوای خط‌مشی‌های اقتصاد سینما در دولت‌های پس از انقلاب اسلامی و ارزیابی اولویت‌ها و نتایج عملکرد آنها [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 35-55]
  • سلمان نصر، کورش گونه شناسی نمایش نامۀ «سلطان مار» بر اساس نظریۀ میتوس «فرای» [دوره 11، شماره 23، 1399، صفحه 5-18]

ش

  • شیخ مهدی، علی مطالعه کارکرد انتقادی سه اثر در سینمای موج نوی فرانسه و سینمای خودبازتابی ایران [دوره 11، شماره 23، 1399، صفحه 55-74]

ص

  • صالحی امیری، سید رضا تحلیل محتوای خط‌مشی‌های اقتصاد سینما در دولت‌های پس از انقلاب اسلامی و ارزیابی اولویت‌ها و نتایج عملکرد آنها [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 35-55]
  • صمیم، رضا مطالعه تغییرات گونه‌های موسیقی خیابانی در تهران از سال 1380 تا 1395 [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 77-93]
  • صیاد، علیرضا از زاویه دید «پرنده» تا ادراک حِسّانی «موش کور»: فرآیند بسط قلمروهای سوبژکتیو در تجربه نظاره گری [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 57-75]

ط

  • طاهری، صدرالدین جایگاه رسانه بازی ویدیویی در هنر معاصر [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 115-128]
  • طایفی، شیرزاد گونه شناسی نمایش نامۀ «سلطان مار» بر اساس نظریۀ میتوس «فرای» [دوره 11، شماره 23، 1399، صفحه 5-18]

ظ

  • ظفری، مژده مالکیت مشاع هنرهای نمایشی( عروسک) [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 5-15]

ف

  • فیاضی کیا، محمد مهدی واکاوی نسبت میان چهره و اخلاق در سینما در چارچوب آرای امانوئل لویناس مطالعۀ موردی: دو فیلم کلوزآپ و جدایی نادر از سیمین [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 65-77]

م

  • مختاباد، سید مصطفی بازتاب مفهوم کارناوالی باختین در نمایش های تخت حوضی [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 21-33]
  • مصطفوی، احمد جایگاه رسانه بازی ویدیویی در هنر معاصر [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 115-128]
  • منتخبی بخت ور، نرگس بررسی تنیّت انعکاسی و سیاسی در آخرین نوار کراپ و فاجعة ساموئل بکت [دوره 11، شماره 23، 1399، صفحه 21-36]
  • موسایی، میثم تحلیل محتوای خط‌مشی‌های اقتصاد سینما در دولت‌های پس از انقلاب اسلامی و ارزیابی اولویت‌ها و نتایج عملکرد آنها [دوره 11، شماره 22، 1399، صفحه 35-55]
  • میثمی، حسین ارکان بداهه در موسیقی سنتی ایران [دوره 11، شماره 21، 1399، صفحه 97-111]
  • میراحمدی، سید محمد امین تکیه و آهنگ در موسیقی آوازی ایران ضرورت‌ها و روش‌ها [دوره 11، شماره 23، 1399، صفحه 117-131]

ن